Гідроциліндр кермовий ГЦ63х30х200.415 МТЗ, ЮМЗ,

Гідроциліндр кермовий ГЦ63х30х200.415 МТЗ, ЮМЗ,

Гідроциліндр кермовий ГЦ63х30х200.415 МТЗ, ЮМЗ, від компанії Завод Гідроциліндрів - фото 1
3 400 ₴
Мін. сума замовлення 1 000 ₴
В наявності

Доставка

Детальніше про доставку

Оплата

Характеристики

Виробник
Власне виробництво
Країна виробництва
Україна
Тип
поршневі
Призначення
для дорожньо-будівельної техніки, для зернокидачів, для комбайнів, для міні-сільгосптехніки, для навісного та причіпного обладнання, для навантажувачів, для поливальної і зрошувальної техніки, для прес-підбирачів, для причепів, для самоскидів, для спецтехніки, для тракторів
Показати повністю
Стан
нове

Опис

Гідроциліндр кермовий ГЦ63×30×200.415 (МТЗ, ЮМЗ) призначений для гідравлічного підсилення рульового управління (у взаємодії з дозатором або розподільником) на тракторах МТЗ, ЮМЗ та подібній техніці. Завдяки двосторонній дії (шток працює під тиском з обох боків поршня) цей гідроциліндр полегшує маневрування, знижує фізичне навантаження на оператора й стабілізує рульові тяги при русі по нерівній місцевості або з навісним обладнанням.


1. Основне призначення

  1. Зниження зусиль на руль
    • Оператор може легше та точніше кермувати навіть за підвищених навантажень на передню вісь (наприклад, з переднім навісним устаткуванням).
  2. Стабільність кермування
    • Гідроциліндр гасить удари та вібрації, що надходять від коліс, забезпечуючи плавні повороти.
  3. Точний контроль коліс
    • Легше утримувати заданий напрямок руху й виконувати акуратні маневри на полі чи в умовах обмеженого простору.

2. Технічні характеристики

  1. Маркування:

    • ГЦ63×30×200.415, де:
      • “63” — діаметр поршня (мм),
      • “30” — діаметр штока (мм),
      • “200” — хід штока (мм),
      • “.415” — додатковий показник монтажної довжини або інший конструктивний параметр (уточнюється в документації).
  2. Двостороння дія

    • Робоча рідина подається в камери з обох сторін поршня, примушуючи шток висуватися та втягутися під керуванням рульового дозатора (або розподільника).
  3. Робочий тиск

    • Як правило, 16–20 МПа (залежать від гідросистеми трактора).
  4. Матеріали

    • Корпус: сталева товстостінна труба, що витримує високі навантаження.
    • Шток: термічно оброблений, зазвичай хромований для стійкості до корозії та зносу.
  5. Ущільнення

    • Багатокомпонентні манжети (сальники), пилознімачі (скребки) гарантують герметичність і захист від бруду, пилу та води.
  6. Робоча рідина

    • Гідравлічні масла (HLP, HVLP), відповідної в’язкості (ISO VG 32/46) згідно з інструкцією заводу-виробника.

3. Як працює гідроциліндр у рульовій системі

  1. Зв’язок із рульовим дозатором

    • Обертаючи рульове колесо, оператор змінює напрям потоку оливи, яку дозатор спрямовує в одну з камер гідроциліндра.
  2. Рух штока

    • Під тиском поршень (і шток) пересувається, повертаючи рульові тяги (колеса) у потрібний бік.
  3. Зворотний рух

    • Для повороту в протилежну сторону дозатор перенаправляє оливу в протилежну камеру.
  4. Плавність та амортизація

    • Гідроциліндр згладжує удари та вібрації, що виникають під час руху по нерівній поверхні.

4. Переваги ГЦ63×30×200.415

  1. Значне зусилля підсилення

    • Діаметр поршня 63 мм забезпечує серйозне збільшення гідравлічної сили, потрібної для легкого кермування.
  2. Підвищена стійкість штока

    • Завдяки діаметру 30 мм і хромуванню шток витримує вигинальні навантаження і не піддається корозії.
  3. Достатній хід (200 мм)

    • Оптимальний для рульового механізму тракторів МТЗ, ЮМЗ, забезпечуючи повноцінне вивертання коліс.
  4. Надійність у складних умовах

    • Товстостінний корпус, ущільнення, розраховані на запиленість, перепади температур та агресивне середовище.

5. Рекомендації з експлуатації та обслуговування

  1. Використовуйте чисту гідравлічну оливу

    • ISO VG 32/46 — частіша заміна / фільтрація для зменшення зношування ущільнень.
  2. Огляд штока

    • Уникайте пошкоджень (задири, подряпини). При виявленні — полірування, заміна манжет.
  3. Заміна ущільнень

    • При виникненні підтікання, ривків чи зниженні кермової ефективності перевіряйте стан манжет і сальників.
  4. Перевірка шарнірів

    • Кріпильні отвори, пальці, болти — без люфтів і зношення, адекватно зафіксовані.
  5. Температурний режим

    • Прогрів системи при низьких температурах та охолодження (чистота радіатора) в спеку подовжать ресурс гідроциліндра.

6. Висновок

Гідроциліндр кермовий ГЦ63×30×200.415 (МТЗ, ЮМЗ)оптимальне рішення для рульової системи, де потрібне високе підсилення та плавне кермування. Завдяки діаметру поршня 63 мм, штоку 30 мм і ходу 200 мм він дозволяє легко керувати трактором, знижуючи втому оператора та підвищуючи безпеку. При дотриманні рекомендацій (чиста олива, огляд штока, заміна ущільнень) гідроциліндр слугує довго й безаварійно, забезпечуючи стабільну роботу рульового механізму.

 
o1